Tikriausiai sutiksite, jog šiandieną informacijos bei rekomendacijų apie tam tikras paslaugas teikiančias įmones ieškome Internete. Facebook socialinis tinklas - puiki platforma pristatyti save kaip verslą ir susirasti naujų sekėjų ir klientų.
Kas svarbu, administruojant Jūsų įmonės puslapį Facebook tinkle? Kokią informaciją geriausiai skelbti, kokių taisyklių reikia laikytis, skelbiant naujienas.
1. Būkite atviri ir sąžiningi prieš savo vartotojus;
2. Neigiamus atsiliepimus, komentarus stenkitės paversti teigiamais, nepalikite vietos klaidingoms mintims būsimiems puslapio sekėjams.
Jei komentarų labai daug, bijote dėl neigiamų pasekmių - panaikinkite galimybę vertinti Jūsų puslapį.
3. Facebook Messenger yra svarbus įrankis Jūsų pokalbiams su potencialiu klientu, sutvarkykite susirašinėjimo pranešimą (keiskite į Jums aktualų sakinį). Eikite į Puslapio nustatymai, tada susirašinėjimas pranešimais - "Starting Messenger Conversation". Šis sakinys pasirodys kliento langelyje. Jei paskyra yra LT kalba, būtų malonu su LT klientais bendrauti ir pasisveikinti lietuviškai.
5. Jūsų žinutė klientams turi būti informatyvi, naudinga, su pateiktu vizualiniu turiniu. Geriausia rekomendacija vizualiniams maketams - teksto turi būti ne daugiau kaip 20 %.
Apie Facebook vaizdo maketų ruošimą informaciją rasite čia: Protinga lapė - SEO marketingo blogas: 5. Pamoka Facebook maketų ruošimas - patarimai (protingalapeseo.blogspot.com)
7. Kiekvienas įrašas turėtų atskleisti Jūsų paslaugų, prekių išskirtinumą, naudą vartotojui. Kartais labai svarbu į savo veiklą pažiūrėti vartotojo akimis.
Visuomet galite kreiptis su klausimais apie Jūsų FB paskyras, arba galite patikėti soc. tinklų administravimą Protingai lapei. Parašykite man info@protingalape.lt
No comments:
Post a Comment